Alessia's paardenclub
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alessia's paardenclub

Meisjesclub met aandacht voor paarden en ruiterij
 
IndexPortalGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ik ben lid geworden van de Hoefslag in Zwijnaarde!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 21
Woonplaats : /

Ik ben lid geworden van de Hoefslag in Zwijnaarde! Empty
BerichtOnderwerp: Ik ben lid geworden van de Hoefslag in Zwijnaarde!   Ik ben lid geworden van de Hoefslag in Zwijnaarde! Icon_minitimeza dec 29, 2012 4:10 am

Inderdaad lid geworden en een tienbeurtenkaart gekocht voor groepslessen!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://paardenclub.forumactie.com
Papa

Papa


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 02-01-13
Woonplaats : /

Ik ben lid geworden van de Hoefslag in Zwijnaarde! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben lid geworden van de Hoefslag in Zwijnaarde!   Ik ben lid geworden van de Hoefslag in Zwijnaarde! Icon_minitimedo jan 03, 2013 4:50 am

Nu zondag gaan we misschien naar de Hoefslag Alessia!
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 21
Woonplaats : /

Ik ben lid geworden van de Hoefslag in Zwijnaarde! Empty
BerichtOnderwerp: Nu ook lid van VLP   Ik ben lid geworden van de Hoefslag in Zwijnaarde! Icon_minitimewo jan 09, 2013 1:07 am

Beste liefhebber van de paardensport

Vanaf nu bent u in 2013 lid van de Vlaamse Liga Paardensport vzw. Dankzij dit lidmaatschap geniet u tevens van een basisverzekering burgerlijke aansprakelijkheid en lichamelijke ongevallen (C-verzekering) en eventueel van een bijkomende individuele uitbreiding (I-verzekering). De details van uw persoonlijke verzekering vindt u onderaan deze mail.

U mag per post nog een VLP-lidkaart verwachten, samen met een proefexemplaar van mediapartner Hippo Revue. Naast uw lidmaatschapsnummer vindt u op uw VLP-lidkaart ook uw paswoord terug. Het paswoord staat wel enkel vermeld indien u voor het eerst lid wordt van VLP. Was u ook vorig jaar aangesloten, dan behoudt u uw paswoord en staat dit niet meer vermeld bij onderstaande gegevens.

Met uw licentienummer en paswoord kan u inloggen op www.equibel.be om uw lidmaatschap te controleren en u kan er bepaalde zaken zoals adres- en contactgegevens zelf aanpassen. Heeft u een competitieve licentie, dan heeft u het licentienummer en wachtwoord ook nodig om online te kunnen inschrijven voor wedstrijden.

Heeft u nog vragen over uw VLP-lidmaatschap? Neem dan gerust contact op met het VLP-secretariaat via 09 245 70 11 of info@vlp.be. Het VLP-team helpt u graag verder!

Gegevens VLP-lidmaatschap
Naam en voornaam: Alessia Vanderschueren
Licentienummer: 10975538
Type licentie: L 01
Verzekering: C
Club: Hoefslag-H.R.O.V. (De)
Provinciale: HROV



Sportieve groeten,

De Vlaamse Liga Paardensport vzw
VLP … het kloppend hart van de paardensport !
Vlaamse Liga Paardensport vzw | Klossestraat 64 - 9052 Zwijnaarde | T: 09/245 70 11 - F: 09/245 70 12 | www.vlp.be
Terug naar boven Ga naar beneden
https://paardenclub.forumactie.com
thibault

thibault


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 03-01-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : gent brugge

Ik ben lid geworden van de Hoefslag in Zwijnaarde! Empty
BerichtOnderwerp: ..........   Ik ben lid geworden van de Hoefslag in Zwijnaarde! Icon_minitimewo jan 09, 2013 7:58 am

das goe ze
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ik ben lid geworden van de Hoefslag in Zwijnaarde! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben lid geworden van de Hoefslag in Zwijnaarde!   Ik ben lid geworden van de Hoefslag in Zwijnaarde! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik ben lid geworden van de Hoefslag in Zwijnaarde!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Alessia's paardenclub :: Mijn eerste website :: Forum-
Ga naar: